Kantinezaken: komend seizoen wordt onze kantine anders georganiseerd
Maandag 4 april | Na 8 jaren trouwe dienst gaan de bestaande kantinebeheerders, Margreet & Ruud en Aly & Jan een stapje terug doen. Zoals we allemaal weten is het kantine-gebeuren een onmisbare schakel binnen ons verenigingsleven.
Om de bestaande dienstverlening op hetzelfde peil te houden voor het komende seizoen hebben we als bestuur de volgende zaken besloten:
- De taak van de bestaande kantinebeheerder zal worden overgenomen door een 8 tal kernteams, die een keer per 8 weken het kantinebeheer verzorgen.
- De kantine zal op de donder- en vrijdagen gedraaid worden door de seniorenelftallen.
- Er wordt een beroep gedaan op de ouders van de jeugdelftallen om een enkele keer een kantinedienst van 4 uur te draaien op een zaterdag.
In de komende weken zullen we de betrokken partijen hierover verder informeren.
#SamenDESZ
Hartelijke groet,
Het bestuur